.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات جلسه اقتصاددانان با کارگروه تحول

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت به بیان آنچه در نشست اقتصاددانان با اعضای این کارگروه مطرح شد، پرداخت و گفت: نتایج این نشست در جلسه امروز بعداز ظهر کارگروه تحول اقتصادی با حضور رئیس جمهور مطرح و بررسی می شود.

محمدرضا فرزین گفت: در نشست مشترک دو ساعته اعضای کارگروه تحول اقتصادی و اقتصاددانان که روز سه شنبه برگزار شد، در ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت لایحه هدفمندسازی یارانه ها، تغییرات و پیشرفت کار برای اقتصاددان تشریح و سپس آنان به بیان نظرات خود درباره این لایحه پرداختند.

وی افزود: در این نشست، علی عسکری دبیر شورای مشورتی هدفمندکردن یارانه‌ها به بیان رابطه بودجه سال آینده و لایحه هدفمندسازی یارانه ها پرداخت.

فرزین تصریح کرد: در این نشست، برخی اقتصاددانان در راستای اجرای طرح تحول اقتصادی خواستار توجه بیشتر به بخش صنعت و برخی دیگر توجه بیشتر دولت به بخش کشاورزی را خواستار شدند.

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت گفت: همچنین تعداد دیگری از اقتصاددانان خواستار دقت نظر دولت در نحوه مدیریت و چگونگی اجرای طرح تحول اقتصادی شدند.

وی اظهارداشت: قرار است جمع بندی نتایج نشست اقتصاددانان با اعضای کارگروه تحول اقتصادی در جلسه امروز بعدازظهر این کارگروه که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، مطرح و بررسی شود.

گفته می شود دولت هفته آینده به طور رسمی لایحه هدفمندکردن یارانه ها را به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.